Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

III edycja Regionalnego Konkursu Fotograficznego

Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Słupsku przy ul. Przemysłowej 100 ogłasza III edycję REGIONALNEGO KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO dla uczniów klas VII - VIII szkół podstawowych: "MOJE MIEJSCE NA ZIEMI - MÓJ DOM, MÓJ REGION".

Wszystkie szczegóły znajdziecie w poniższym regulaminie. Zachęcamy do udziału!


REGIONALNY KONKURS FOTOGRAFICZNY

III edycja

„Moje miejsce na ziemi – mój dom, mój region”

Regulamin konkursu

I. Organizatorzy konkursu:

Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Słupsku
ul. Przemysłowa 100
https://szkoly-slupsk.pl/


II. Cele konkursu:

1. Ukazanie wrażliwości artystycznej i umiejętności obserwowania otaczającej rzeczywistości;

2. Oryginalność ujęcia tematu;

3. Inspirowanie do działań artystycznych;


III. Szczegóły konkursu:

1. Tematyką Regionalnego Konkursu Fotograficznego „Moje miejsce na ziemi – mój dom, mój region” jest ukazanie w formie fotografii np. krajobrazu / przyrody / architektury związanej z miejscem zamieszkania uczestnika konkursu (miasta, wsi, regionu).

2. Konkurs skierowany jest do uczniów klas VII-VIII szkół podstawowych z powiatu słupskiego (w tym miasta Słupsk) oraz powiatów (bytowskiego, lęborskiego i sławieńskiego).

3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest samodzielne wykonanie fotografii i wysłanie jej w formie cyfrowej (plik .jpg / .jpeg) wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia i zgodą na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 1 i 2) do 10 listopada 2022 r. na adres email podany przez Organizatora:

zsp.przemyslowa100@gmail.com

Plik ze zdjęciem musi być podpisany imieniem i nazwiskiem autora. Prosimy nie przysyłać odbitek fotograficznych lub wydruków cyfrowych tradycyjną pocztą.

4. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie 3 zdjęcia własnego autorstwa.


IV. Dodatkowe informacje:

1. Nadesłane prace nie mogą przedstawiać wizerunku żadnych osób.

2. Każde zgłoszenie prac jest równoznaczne z posiadaniem przez zgłaszającego praw autorskich do zgłoszonych prac.

3. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wszelkie nadużycia praw autorskich przez osoby zgłaszające.

4. Zgłaszający zezwala organizatorom na wykorzystywanie jego prac lub ich części do nieodpłatnej publikacji w mediach związanych z niniejszym konkursem.

5. W ocenie zdjęć nadesłanych na konkurs będą brane pod uwagę:
● prawdziwość (brak filtrów, brak retuszy itd.);
● oryginalność (sytuacja wykonania, gra świateł, ciekawa perspektywa);
● zgodność z tematem konkursu;
● ogólne wrażenia artystyczne;

6. Zgłoszone do konkursu fotografie oceni profesjonalne jury – nauczyciele przedmiotów zawodowych w klasach o profilu technik fotografii i multimediów w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Słupsku.

7. Wypełnioną kartę zgłoszenia i zgodę na przetwarzanie danych osobowych należy przesłać do Organizatora w formie cyfrowej (skan lub zdjęcie wypełnionych i podpisanych załączników nr 1 i 2).

8. Informacja o wynikach konkursu zostanie ogłoszona na Facebook’u i stronie internetowej szkoły (https://szkoly-slupsk.pl) do 18 listopada 2022 r. oraz przesłana w zwrotnej wiadomości email.

9. Dla zwycięzców indywidualnych organizator przewiduje nagrody oraz bezpłatny udział w warsztatach fotograficznych.

10. Dla trzech szkół, z których nadejdzie największa liczba zgłoszeń konkursowych zostaną zorganizowane bezpłatne warsztaty fotograficzne w pracowni fotograficznej w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Słupsku.

11. O formie przekazania nagród i organizacji warsztatów fotograficznych Organizator poinformuje zwycięzców drogą elektroniczną lub telefoniczną, zgodnie z danymi przekazanymi w karcie zgłoszenia.

12. Pytania i wątpliwości proszę kierować na adres email: zsp.przemyslowa100@gmail.com